IT-support till Fleet 101 i Stockholm

Rekryterare
Fleet 101
Plats
Stockholms län, Stockholm
Lön
Fast lön
Annonserat
den 9 maj 2019
Stängs
den 4 juni 2019
Ref:
E34DF760-0FA0-4774-BC3F-E085BE8AFC7D
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Vill du arbeta med IT-support i ett marknadsledande system där du får bredda din kompetens inom IT? Välkommen med din ansökan!

Fleet 101 som utvecklar det marknadsledande verksamhetssystemet K2 för transportbranschen utökar sin helpdesk och söker nu ytterligare en kollega till teamet på integrationsupport! Vill du jobba som supporttekniker med EDI-integrationer i ett uppskattat och omväxlande arbete där du får både det tekniska och sociala på daglig basis? Vill du växa i mötet med andra människor kommer du att trivas här! Sök nu!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos Fleet 101 blir du en del av ett härligt team och har en central och uppskattad roll inom IT-support med daglig kundkontakt. Du kommer in i en varierad roll där du får möjlighet att bredda din kompetens. Du kommer att arbeta med EDI-integrationer direkt i kundens produktionsmiljö. Det innebär att du ser de positiva effekterna av ditt arbete i realtid.I den här tjänsten kommer du tillsammans med dina kollegor skapa möjligheter att göra rutinarbete mer effektivt, genom att hjälpa system att kommunicera med varandra!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du arbetar i flera mindre projekt parallellt där löpande dialog med kunder och användarna av K2 är centralt. I rollen som IT-support kommer du att få:

  • Hantera inkommande ärenden och ha löpande dialog med kunder och användare av K2
  • Skapa nya EDI-integrationer och korrigera befintliga kopplingar för en sömlös upplevelse för användaren


Systemet har många möjligheter och du kommer att bli en kundorienterad problemlösare, där du utvecklas och utmanas på daglig basis!

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du är placerad på Fleet 101s kontor i fräscha lokaler vid Globen, Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Du har mycket kontaktytor även internt och arbetar i nära samarbete med support- och utvecklingsteamen.

VEM ÄR DU?

För den här tjänsten ser vi att du har ett starkt teknikintresse och tidigare erfarenhet av kundorienterade roller, exempelvis som koordinator / kundtjänst / support inom IT. Du kommer att få lära dig systemet på plats, så det krävs att du är analytiskt lagt, har lätt att förstå IT-struktur/uppbyggnad och gillar att hitta lösningar. Har du kunskap av XSLT, XML, SQL, FTP och EDI-integrationer sedan tidigare är detta meriterande.

Du har mycket kundkontakt i den här rollen och därför krävs det att du har en god känsla för service, är kommunikativ och lyhörd och gillar att hitta effektiva och smarta lösningar till kundernas behov. Du gillar att arbeta självständigt och kan prioritera ditt arbete, men är också mån om att ha ett väl fungerande samarbete internt och externt. Då K2 vänder sig till transportbranschen är det meriterande om du har erfarenhet inom det.

Är den här jobbannonsen en beskrivning av dig och vad du önskar för ditt nästa karriärsteg? Skicka in din ansökan nu!

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

 

Liknande jobb

Liknande jobb