Ärendekoordinator / systemadministratör finans

Rekryterare
TNG Group AB
Plats
Stockholms län, Stockholm
Lön
Fast lön
Annonserat
den 30 augusti 2019
Stängs
den 29 september 2019
Ref:
E15696DD-E6D5-475D-9D7A-DD06AF4C7164
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Nu söker vi en administratör till ett företag Stockholm för att koordinera ärenden med inriktning på finans. Läs mer och sök idag!

Gillar du att jobba administrativt och samtidigt ha en övergripande koll på de ärenden kunden behöver hjälp med? Har du tidigare arbetat inom ekonomi eller IT och vill till en mer administrativ roll? Vill du jobba på ett internationellt bolag i en spännande bransch? Som ärendekoordinator / support får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ärendekoordinator/ support på detta spännande bolag får du jobba på ett företag som erbjuder branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Här får du chansen att öka dina kunskaper om finansiella lösningar samtidigt som du breddar ditt nätverk. Du kommer jobba i ett team med 4 stycken härliga kollegor i ljusa lokaler mitt i city i Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att arbeta i ärendehanteringssystemet ServiceNow där du kommer:

  • Gå igenom inkomna ärenden
  • Bedöma och kvalitetssäkra ärenden för att skicka de vidare till rätt avdelning i organisationen
  • Uppdatera status kring ärenden till kunder
  • Hjälpa kunder med enklare korrigeringar


ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att pågå 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden. Start är tänkt omgående. Du kommer att ingå i ett team där man arbetar självständigt men även där man stöttar varandra och för att hålla deadlines.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från något serviceyrke, exempelvis kundtjänst / ordermottagare / servicedesk / IT support eller tidigare har jobbat på bank eller inom ekonomi. Du kan arbeta självständigt och systematiskt då du är ensam på denna position. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder. Då detta är ett internationellt företag som har internationella kunder ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Kan du även förstå norska är det ett plus. Du gillar att länka logiskt och är systemvan då systemet ServiceNow är ditt främsta verktyg. Har du tidigare erfarenhet av detta system är det meriterande.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

 

Liknande jobb

Liknande jobb