Supporttekniker till SiteVision i Örebro

Rekryterare
SiteVision AB
Plats
Örebro län, Örebro
Lön
Fast lön
Annonserat
den 27 februari 2020
Stängs
den 12 mars 2020
Ref:
C33A460E-6004-4E48-8212-145194DB78CC
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar problemlösning som vill arbeta på ett snabbväxande IT-bolag!

Vill du arbeta med teknisk support på ett produktföretag med hundratusentals användare och Sveriges nöjdaste kunder? Har du ett starkt kundfokus och intresse inom webbteknik? SiteVision i Örebro växer och söker nu ytterligare en supporttekniker. Här får du möjligheten att utvecklas i en miljö med kompetenta kollegor, spännande utmaningar och ett ledande varumärke. Vi sitter i toppmoderna lokaler mitt i centrala Örebro!

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

SiteVision har en familjär stämning där kollegorna ställer upp för varandra och företagskulturen präglas av öppenhet och högt i tak. Bolaget har korta beslutsvägar och uppmuntrar till egna initiativ. På SiteVision ges du möjlighet att påverka utvecklingen genom att bidra med din kompetens och nya idéer.

Hos oss får du också goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll då vi erbjuder kompetensutveckling och andra utvecklingsmöjligheter. Vi är ett värderingsstyrt företag och verkar enligt värdeorden omtanke, nytänkande, stolthet och engagemang. Våra värderingar baseras på vår historia, skapar vår nutid och vägleder vår framtid.

På SiteVision trivs vi med varandra och vi har många roliga personalaktiviteter som bidrar till vår gemenskap som bland annat konferensresor, partnerkvällar, julmiddagar och paddelturneringar. Vi erbjuder ävenen grundlig utbildning i våra produkter under introduktionen, en stor varierad frukostbuffé varje morgon och spontana interna turneringar i pingis och tv-spel.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Här får du ett fritt och utvecklande jobb med varierande arbetsuppgifter som du i hög grad själv kan vara med och påverka. I rollen hanterar du en stor variation av supportfrågor med fokus på problem av administrativ karaktär. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge support till kunder och partners vad gäller produkten SiteVision. Tillsammans med teamet arbetar du för att säkerställa att våra kunder och partners får en effektiv support.

 

  • Stötta framförallt kunder och partners kring produkten SiteVision
  • Driva implementation och driftsättningar av webbplatser
  • Handlägga supportärenden för effektiv hantering
  • Driva interna förbättringsaktiviteter


I rollen hanterar du en stor variation av supportfrågor. Du hanterar enklare problem av administrativ karaktär och driver svårare tekniska uppgifter, som kräver mer omfattande utredningar. Som en del av supportteamet är du även med och bidrar i bolagets arbete kring att utveckla supportprocesser samt förbättra interna funktioner och integrationer. Det finns även goda möjligheter att driva andra interna projekt som bidrar till effektivare arbetssätt och ökad kundnöjdhet.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen är placerad på SiteVisions huvudkontor i centrala Örebro. Du blir en del av ett engagerat och tajt team med en arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra. Vi har inte bara roligt på jobbet utan hittar även på roliga aktiviteter efter arbetstid.

Utöver den externa kontakten så har du även interna kontakter som bland annat våra säljare, kundansvariga och utvecklare.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som tycker om att arbeta med tekniska problem samt har ett genuint intresse för IT. Du har ett starkt kundfokus och trivs med att arbeta med problemlösning och service. Vi ser gärna att du arbetat med support tidigare eller annan form av service. En serviceinriktad personlighet är ett måste i denna roll, då du är ansiktet utåt mot SiteVisions kunder och partners. Har du tidigare arbetat i SiteVision så är det högst meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig med ett eget driv och förmåga att arbeta självständigt. Detta är viktigare än att du har en formell utbildning bakom dig.Vi tror att du är nyfiken, motiverad och har en vilja att utvecklas. Vidare tror vi att du är en god lyssnare och har lätt för att kommunicera. Du bör ha lätt för att samarbeta och trivas att jobba i ett team.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

 

Liknande jobb

Liknande jobb