Service Manager till innovativa Pagero i Stockholm

Rekryterare
Ada Digital
Plats
Stockholms län, Stockholm
Lön
Fast lön
Annonserat
den 11 oktober 2021
Stängs
den 10 november 2021
Ref:
5AF81037-3DDB-42F0-8954-6A20F471E1C3
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid
Vill du jobba som Service Manager hos Pagero, ett globalt och populärt företag mitt i centrala Stockholm?

Den här rollen är för dig som har ett tekniskt intresse som trivs att jobba med kunden i fokus. Du kommer att få jobba med en ledande produkt som används av kunder i 40 länder! Här erbjuds du en varierad och händelserik vardag i rollen som Service Manager!

En kollega beskriver arbetsplatsen så här: "Jag valde Pagero tack vare deras goda rykte och eftersom det är ett snabbväxande företag i en bransch där det händer mycket. Jag uppskattar att Pagero ger sina anställda möjligheter att växa inom det område där man passar bäst."

VI ERBJUDER DIG

Som vi ser det skapas Pageros styrka av våra medarbetare och vår tekniska förmåga. Vi vill vara en inspirerande arbetsplats där vi hjälper varandra att dra nytta av vår fulla potential för att kunna erbjuda det bästa för våra kunder. Hos oss kommer du få:
  • Arbeta med Pagero network som har över 5000 användare kunder världen över och specifikt arbeta med applikationen Pagero TMS
  • En spännande roll med ansvar för både lokala och globala kunder
  • Bli en del av en arbetsplats där vi erbjuder olika karriärmöjligheter inom företaget
  • En arbetsplats där det finns mycket att göra, men där det alltid finns tid för en fika

DET HÄR GÖR DU HOS OSS

I rollen som Service Manager hos Pagero kommer du bygga långsiktiga relationer med våra kunder genom att skapa ett partnerskap. Du kommer att vara den som vet var kunden befinner sig idag och hur kunden planer att utvecklas på sikt. Detta för att kunna ligga steget före och guida kunden rätt i produkten och våra tjänster. Dina främsta arbetsuppgifter är att:
  • Vägleda kunder till bästa lösningar och stötta dem i hur de kan använda produkten och våra tjänster
  • Skapa lättanvänd information till kund
  • Genomföra utbildningar med kund
  • Leda workshops tillsammans med kund
  • Rapportering och uppföljning
  • Förbättra och utveckla våra interna processer

DITT TEAM OCH ARBETSPLATS

Du kommer att rapportera till din chef som är placerad i Stockholm, men du kommer att få välja om du vill sitta på vårt centrala kontor i Stockholm eller centrala kontor i Göteborg. Du kommer framför allt samarbeta med IT-projektledare, applikationskonsulter, Tech Lead (support) och avdelningen för Pre-Sales som finns på båda orterna. Utöver dig så finns det flera andra Service Delivery Managers.

MER OM DIG

Vi söker dig som har lätt för att samarbeta och skapa förtroendefulla relationer. Du har förmåga att kunna se helheter och gillar att vara med att utveckla och förbättra processer. Du är tekniskt intresserad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Då våra kunder är både nationella och internationella behöver du behärska både svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. Våra kunder återfinns främst inom logistikbranschen varför erfarenhet av logistik är en klar fördel för denna roll.

SÅ HÄR FÅR VI KONTAKT
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Liknande jobb

Liknande jobb