Är du en junior 1st line support som söker nya utmaningar?

Rekryterare
Experis
Plats
Göteborg
Annonserat
den 25 oktober 2021
Stängs
den 16 november 2021
Ref:
400f1706-1e53-4310-a05d-0a7601384e82
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid


Vi på Experis söker just nu dig som vill jobba som 1st line support i Göteborg. Förutom det faktum att du får jobba för en spännande aktör inom data, IT och telekommunikation är det bästa med det här jobbet att ingen dag är den andra lik och det finns möjligheter att utvecklas i yrkesrollen. Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med kundärenden, first line support och brinner för IT.

Att vara konsult hos oss
Du får vara med och bidra till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.

På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.

Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.

Om tjänsten

I rollen som 1st line support kommer du att ha varierande dagliga uppgifter. Bland annat kommer du att arbeta med teknisk service och problemlösning mot både privat- och företagskunder, lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon och hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare. Du kommer även att lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet, lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem, hjälpa kunder eller användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system och ge teknisk support över mejl och telefon.

Mer specifikt kommer du att:

* arbeta med first line support via telefon och mail

* dokumentera ärenden

* ge råd och hjälp vid tekniska problem

* vid behov skicka kunder vidare till second line support.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Har du frågor?

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger. Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila kandidatansvarig Ebba Folkesson på ebba.folkesson@se.experis.com

Ta nästa steg i din karriär med Experis Career Accelerator?
Ta reda på hur du kan höja din kompetens för att nå drömjobbet. När du ansöker till en tjänst hos Experis får du tillgång till vår Career Accelerator som erbjuder kostnadsfria digitala kurser baserat på din aktuella kompetens och framtida ambitioner. Testa din profil och se vad som krävs för att nå dina mål. Läs mer om Experis Career Accelerator .

Liknande jobb

Liknande jobb