Teknikstöd Telefoni till Jönköpings kommun

Plats
JÖNKÖPING
Annonserat
den 15 januari 2022
Stängs
den 18 februari 2022
Ref:
202200348
Kategori
Övriga jobb
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid
Centric söker nu en supporttekniker som har ett genuint intresse för service och trivs med att hjälpa kunder med deras telefoniproblem via olika kanaler. Uppdraget är hos vår kund Jönköpings kommun, som behöver en supporttekniker till deras telefonistöd. Har du ett brinnande intresse för IT och telefoni samt en god pedagogisk förmåga? Då är detta en tjänst för dig!

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att bygga på din karriär.

Bra anställningsförmåner

Varierande arbetsuppgifter

Utvecklas i din karriär

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att sköta driften och support av kundens telefoni. Här kommer du, tillsammans med kollegor, att arbeta nära kunderna med allt från stora till små uppdrag. Du och ditt team ansvarar för en bestämd grupp återkommande kunder. Du får därför möjligheten att bygga nära relationer med dina kunder och din absoluta strävan är att de alltid ska känna sig trygga med er. Tillsammans säkerställer ni att telefonitjänsterna uppfyller kundernas behov, samtidigt som ni ständigt arbetar för att förbättra dem.

Din profil och kvalifikationer

För att passa för rollen så har du minst 1 års erfarenhet av liknande arbete. Du har en utpräglad servicekänsla, är en person som tar mycket ansvar samtidigt som du har ett brinnande intresse för teknik. Du är social och trivs i en roll som kräver mycket kundkontakt. Du arbetar strukturerat och är van att planera ditt arbete samt är mycket noggrann i det du gör och gillar att arbeta självständigt och i team.

Vi söker dig som har:

  • Utbildning inriktad mot IT
  • Minst 1 års samlad erfarenhet inom IT
  • God social kompetens och ett professionellt bemötande
  • Goda kunskaper inom svenska - skriftligt och muntligt


Meriterande
  • Erfarenhet från Telias portal "My Business"
  • Erfarenhet av att tidigare ha arbetat inom telefoniområdet
  • Erfarenhet av felsökning inom IT-miljö


Vad vi erbjuder

På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.